Sabina Göransson

Min Idun ! :)

Publicerad 2011-04-29 09:26:20 i ,

Godmorgon allihopa! =)


Klev upp halv nio idag, japp jag är uppe med tuppen jag! ;)

Funderar på om jag ska ta å slå en pling till Idun.. Henne har jag också vart med nästan hela lovet, å de är så kul!
Vi har jämt kul tillsammans.. du jag å ditt lilla barn vidar.. å ni som inte vet, så är det min släkting ;)
Jag tror att jag ska tillbringa valborg med den underbara kvinnan ;) haha
och hon e så underbar å väljer alltid mig först, kan ju bara betyda att hon älskar mig! ( ojj så ego jag blev ) hahha..


Idag har jag mina nya jeans på mig,.. Å dom e så snygga!! :D


Här får ni en "vacker" bild från påsk..


som inte gick att ladda upp...



Kommentarer

Postat av: annaaaaaa

Publicerad 2011-05-01 16:51:22

nu vill jag/alla som läser din blogg se bild på din piercing!!! :DD <3

Postat av: sabina

Publicerad 2011-05-01 19:09:22

ska fixa de ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina Göransson

Jag är en glad jämtländsk tjej som precis tagit studenten. På fritiden så ägnar jag mycket tid åt träning & bakning, en hel del skoteråkning hinns med när vädret tillåter. Under hösten spenderar jag gärna mycket tid i skogen, älgjakt är ju som så himla gött. Har även ett litet intresse för foto. Well. Välkommen till min blogg. Ma höres.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela