Sabina Göransson

Glad påsk

Publicerad 2015-04-03 11:09:28 i

Hoppas alla har en bra och trevlig påsk. 
Själv så jobbade jag kväll igår, vaknade klockan 7 i morse och klev upp och drack kaffe. Ligger nu helt död i soffan med smärtor, har tagit den starkaste medicin jag har och tänkte försöka vila så jag orkar jobba kväll/natt. Orkar egentligen inte, men jag måste väl.. Jag är konstant blek och trött, men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag går med konstanta smärtor? Då kanske man inte ser så fräsch och pigg ut. 
Det är många som frågar hur jag mår för jag är så blek och tyst, och ärligt, jag mår skit. Varje dag... 
Men ha en super bra påsk och fiska och sola åt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina Göransson

Jag är en glad jämtländsk tjej som precis tagit studenten. På fritiden så ägnar jag mycket tid åt träning & bakning, en hel del skoteråkning hinns med när vädret tillåter. Under hösten spenderar jag gärna mycket tid i skogen, älgjakt är ju som så himla gött. Har även ett litet intresse för foto. Well. Välkommen till min blogg. Ma höres.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela