Sabina Göransson

100%

Publicerad 2015-07-15 11:33:11 i

Igår när jag var på gymmet bestämde jag mig för att verkligen köra 100%, jag började med 30 minuter på crosstrainer på nivå 8, 10 och 15. Jag har aldrig någonsin svettats så mycket, jag "gick" inte utan snarare "sprang" på den, tror jag måste sett väldigt rolig och trött ut när jag väl var klar. Efter det gick jag och körde ett styrkepass på 30 min. Jag var så trött och slut, men det var den härligaste känslan på länge! 
Jag tror att det var denna bild som fick mig att hålla ut i mer än 30 minuter.. Haha.
Idag väntas samma pass, kanske lite längre! Ha en fin Onsdag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina Göransson

Jag är en glad jämtländsk tjej som precis tagit studenten. På fritiden så ägnar jag mycket tid åt träning & bakning, en hel del skoteråkning hinns med när vädret tillåter. Under hösten spenderar jag gärna mycket tid i skogen, älgjakt är ju som så himla gött. Har även ett litet intresse för foto. Well. Välkommen till min blogg. Ma höres.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela