Sabina Göransson

44 days left

Publicerad 2015-07-14 16:05:18 i Allmänt,

Om 44 dagar denhär tiden sitter jag förmodligen på hotellet med en drink och pratar med min bästis. 
För första gången åker bara hon och utomlands, vi åker till Alanya, det ska bli så himla roligt och jag ser fram emot det mer än mest. 
Förra året var jag ju i Alanya med Sandra, och de var typ hur fantastiskt som helst, varmt och skönt..
Well. 
Annars så är det helt i sin vanliga ordning hos mig. Börjar planera och fixa lite saker inför hösten som närmar sig med stormsteg, jag tänker inte beärtta ännu vad jag ska göra, men det kräver en del planering och en hel del pengar som ska kasseras ut.. Meen det är värt varenda krona! 
 
Är rätt säker på att jag kommer trivas lika bra på detta hotell som på alla andra jag varit på.. Detta ligger dessutom 40 meter ifrån stranden.. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina Göransson

Jag är en glad jämtländsk tjej som precis tagit studenten. På fritiden så ägnar jag mycket tid åt träning & bakning, en hel del skoteråkning hinns med när vädret tillåter. Under hösten spenderar jag gärna mycket tid i skogen, älgjakt är ju som så himla gött. Har även ett litet intresse för foto. Well. Välkommen till min blogg. Ma höres.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela