Sabina Göransson

Vuxenlivet

Publicerad 2015-06-14 16:38:01 i

Vuxenlivet sparkades igång ordentligt, började jobba på söndagen efter studenten, och i samband med de fick jag en massa problem med min visdomstand så jag såg ut som en hamster, till tandläkaren å rensa ur och få antibiotika.. 
Nu ska jag bli med i facket och A-kassan, låter vuxet och som att jag förstår var det innebär, men egentligen inte, jag bara låtsas.. 

Annars rullar allt på, dagarna går lika fort som innan studenten och nu börjar jag få ångest för att hösten närmar sig med stormsteg. Jag saknar mina fina klasskamrater och gemenskapen. På jobbet är det ju inte alls samma sak... 
Till hösten hade jag som plan att åka till London, men jag tror London får vänta på mig ett tag till, jag ska iallafall åka utomlands 1 vecka, sen jaga första älgjaktsveckan och efter det vet jag inte.. Jobba tror jag, eventuellt plugga upp de ämnen jag inte har. 
Jag har ju nämligen en dröm om att bli polis.. 
(längtar) 

I helgen var jag ledig och det var Josefine också, så vi tog och for till borgvattnet till Farbror och hjälpte till med auktionen som dom hade, vi sålde hamburgare och korv som aldrig förr. HAHA. Så skönt att få en hel helg med Jossan, hon flyttade nämligen ur sin lägenhet här i stan idag och jag vill bara böla. Känns så jobbigt att inte ha henne nära mig när jag haft det i 3 år.. I 3 år har vi umgåtts flera gånger i veckan, fan. Det känns förjävligt.. Jossan, jag äskar dig.♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina Göransson

Jag är en glad jämtländsk tjej som precis tagit studenten. På fritiden så ägnar jag mycket tid åt träning & bakning, en hel del skoteråkning hinns med när vädret tillåter. Under hösten spenderar jag gärna mycket tid i skogen, älgjakt är ju som så himla gött. Har även ett litet intresse för foto. Well. Välkommen till min blogg. Ma höres.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela