Sabina Göransson

Gymnasiearbete dag 1

Publicerad 2015-03-23 16:23:40 i Bakning, RL12,

Då var veckan kommit, veckan då vi ska göra gymnasiearbetet.
Planeringen till detta har pågått länge, så förberedda har vi varit. 
Idag började jag med mina småkakor vilket var randiga strassburgare, kolakakor och pralinkakor. 
Sen gjorde jag biskvibottnar som blev helt perfekta och jämna, och rabarbermazarin. Det har gått ganska bra för mig och jag är nöjd över min insatts idag. 
Ända nackdelen som är att alla är så stressade och ivriga så det blir lätt en otrevlig ton, som tex när alla vågar var upptagna och man behövde låna en så ville folk inte låna ut vågen i 3 sekunder. Så för att lösa de problemet så väljer jag att ta med en egen våg i morgon, då slipper man tjafs. Enklast så. 

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2015-03-23 20:15:41

hejja sabina! nu är det inte långt kvar till student. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina Göransson

Jag är en glad jämtländsk tjej som precis tagit studenten. På fritiden så ägnar jag mycket tid åt träning & bakning, en hel del skoteråkning hinns med när vädret tillåter. Under hösten spenderar jag gärna mycket tid i skogen, älgjakt är ju som så himla gött. Har även ett litet intresse för foto. Well. Välkommen till min blogg. Ma höres.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela