Sabina Göransson

Bal

Publicerad 2015-05-23 18:19:27 i Allmänt, RL12,

 
I tisdags var det min tur att gå på bal, det känns helt overkligt. Det var så kul, skulle vilja göra om det 1000 gånger. Jag gick med min fina vän Gustav.
Snällaste Emma Mattsson fotade oss, och jag är hur nöjd som helst med bilderna hon tagit! 
 
 
Fler bilder kommer senare.. 
Om 13 dagar tar jag studenten, det är inte så länge kvar tills jag avverkat mina 12 år i skolan, shit, 12år. Ja, nog har det gått fort, jag gick ju nyss i förskolan, kommer ju ihåg de som de vore igår jag och Anna gjorde alla hyss som att limma på toalettsitsen och fixa översvämning på toaletterna. haha. Och nu står vi här med studentmössorna på huvudet och undrar vart tiden tog vägen. Lycka, sorg och massa känslor. Jag är så lycklig över att jag klarat av allt, det har varit så mycket motgångar under min gymnasietid så jag vill verkligen ge mig själv en klapp på axeln över att jag verkligen klarat det och kämpat på.. Samtidigt känns det så sorgligt att det nu är över, min fina klass, RL12, det har varit uppochner, men så nära som vi är varandra nu i klassen har vi aldrig varit, och då ska det ta slut.. Jag kommer sakna alla dagar uppe på bageriet, våra bakisdagar, våra skratt, våra hyss, allt.. fan vad jag kommer sakna allt... 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-23 18:28:20

Fina sabina❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina Göransson

Jag är en glad jämtländsk tjej som precis tagit studenten. På fritiden så ägnar jag mycket tid åt träning & bakning, en hel del skoteråkning hinns med när vädret tillåter. Under hösten spenderar jag gärna mycket tid i skogen, älgjakt är ju som så himla gött. Har även ett litet intresse för foto. Well. Välkommen till min blogg. Ma höres.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela